Slut.

2010-02-06 / 19:49:20
Shit va slut jag är...

Vi steg upp vid 13:00 typ. Sen stressa upp och göra oss klara för att möta upp Danni. Det blev lunch (frukost?), kaffe, beställa bion till ikväll och titta i butiker. Sen gick hon hem igen och vi tittade i lite mera butiker. Sen en kaffe och nu är klockan snart 20.00 och vi är tillbaka på hotellet för att vila fötterna lite och gull har varit i duschen. Vi ska väl börja bege oss tillbaka till stan om 1 timme typ, bion börjar 21:20 tror jag.

Och kan ni fatta att Siri inte har fått NÅGONTING. Det ni! Är faktiskt imponerad över mig själv. Men hon behöver absolut ingenting. Men trots det så kommer man ju alltid hem med något. Men inte denna gång. Jag har fått en tröja och F har fått strumor, ett nytt bälte och någon tröja. Tror aldrig att jag shoppat såhär lite efter en heldag i Stockholm förut. Och nu hade vi ju dessutom fått pengar att handla för, och då köper man inget (?). Nåja.

Siri hade det bra iaf, gud vad jag saknar henne. Så fort man såg en barnvagn så önskade man att hon var med. Usch hur man blir. Gullungen. Hon hade varit duktig. Sovit hela natten trots att hon varit "borta". Det var ju bara 1-2 veckor sen hon slutade med sitt natt-mål, så jag trodde nog att hon skulle vara mera orolig hos mamma. Men tydligen inte. Så hade hon badat i bubbelpoolen med mamma också. Och åkt buss för första gången i sitt liv, det hade hon tyckt att var spännande tydligen.

Men nu ska jag avrunda min uppdatering här. Jag hatar den här datorn så jag har inte nerver att sitta här mera än 5 minuter åt gången. Uppdatera bloggen och öga genom det man missat på facebook, sen har man nervsläpp. Nåja. Den funkar ju iallafall.

Ha en fin kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: