Jag kvävs.

2010-02-04 / 00:22:41
Så KäNNS DET IAF. SOM ATT JAG INTE FåR NåGON JäVLA LUFT. JAG BEHöVER SPACE. JAG MåSTE Få BLI LäMNAD IFRED. LäMNAD ATT TäNKA OCH TäNKA. JAG KAN INTE TäNKA OCH JAG KAN INTE ANDAS. SLUTA FRåGA HUR JAG MåR HELA JäVLA TIDEN OCH LåT MIG VARA IFRED! OCH MIN TELEFON HAR NåT JäVLA FEL Så JAG FåR INTE SMå BOKSTäVER I INLäGGET. GREAT. OCH Så HAR JAG ONT I HELA KROPPEN. OCH HJäRTKLAPPNING. OCH KLOCKAN äR MITT I NATTEN OCH JAG KAN SOVA SOM VANLIGT. NåGON SOM VILL BYTA?
Kommentarer!
Postat av: Mackie

skulle byta med dej för ett tag om de gick så att du sku kunna få va frisk en stund nu, men ja sku ärligt inte byta på heltid... om man ändå kunde förstå helt hur du har de... men hör gärna av dej när du ork igen o om inte annat så ses vi at the boat I guess. ;) Love u. Puss

Kommenterat - 2010-02-04 / 09:02:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: