Bloggar.

2010-02-20 / 21:48:46
Trist dag på blogg-fronten har det varit. Vi har varit hemma hela dagen och jag har varit uttråkad. Och finns det några bloggar att läsa? Neeej. På hela jäkla dagen... och kvällen. Boring. Ingen har uppdaterat. Och jag tycker att jag följer hyffsat många. Det var typ F, och två till som skrivit. Slött bara värre. Nu får ni skärpa er! Underhåll mig i dessa blåsiga kalla dagar.

Annat var det förr... då kunde man ha 30 oläsa inlägg på Bloglovin. Iofs så har jag rensat jäkligt många sen jag blev sjuk. Man blir sååå jääävla trött att läsa om folks meningslösa problem ibland. Eller nu bryr jag mig inte så mycket, men i början tog det hårt. Man skulle ju gärna bytt problem, om man säger så.

På facebook händer inte heller någonting. Kan bero på att FB käppat hela kvällen. Försökte ladda upp nya bilder i typ 2 timmar, sen tröttnade jag. Får prova på nytt imorgon.

Har jag för övrigt berättat att bilen fryst igen? Den gillar fan inte detta väder. Och jag är helt på samma åsikt. Det suger. -20 grader idag. Undra på att bilen inte startade, knappt så man gör det själv.

Väldigt jobbigt iaf. För jag orkar helt enkelt inte upprepa samma sak som sist (dvs bärgningsbil till varm-garage), det återstår att låna F's pappas värmepistol och gå lös på katalysatorn. Känns som att man även borde lämna det till någon som vet vad dom gör. Så vi sitter fast här hemma tills vi orkar ta tag i saken.

Jippie. Detta betyder alltså att jag behöver måååånga bloggar att underhålla mig. Kom igen... keep it coming.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: