Besök.

2010-02-01 / 18:29:22
Idag har Linda och Elliot varit hit på besök. Full fart på Elliot var det, och Siri bara satt och tittade. Hon som aldrig sitter stilla mera, hon satt läääääänge och bara tittade på honom. Haha.

Sen har Robert och Johanna varit hit, dom köpte både skötbordet och bilstolen. Skönt att bli av med, nu måste vi bara införskaffa en byrå till Siris kläder (som vi haft i lådorna till skötbordet tidigare). 

Nu har Siri börjat att vilja stå mera. Idag klättrade hon upp med händerna på mina ben när jag satt på golvet, så jag sträckte ut mina händer och hon drog sig upp till stående och blev galen när jag försökte sätta henne ner.

Det händer föööör mycket nu. Allt kom på en gång känns det som. Man hänger inte med alls mera, i framstegen och utvecklingen.

  
Kommentarer!
Postat av: sandra

Kommenterat - 2010-02-02 / 16:42:58  | URL - http://m
Postat av: sandra

så söta!

Kommenterat - 2010-02-02 / 16:44:41  | URL - http://www.sandra-martina-terese.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: