Award.

2010-08-08 / 22:20:27


Har inte så stor koll vad det går ut på, men tack Helena :-)


*Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
*Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
*Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
*Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.


Jag vill skicka vidare till dessa 7 fina bloggare:

- Allex

- Cindy

- Rebecka

- Linda H

- Föglö

- Tiina

- Heidi



Här kommer då 7 (o)intressanta saker om mig då...

- Sjukt oekonomisk när jag handlar.
Jag plockar det jag vill ha i kundvagnen, utan att jämföra priser osv. Sen står man i kassan och undrar hur i h*lvete den där halva matkassen kunde kosta 70 euro. Men oj, ett bröd för 6e osv. Inte så ekonomiskt, I know. Har dock blivit bättre i takt med att ekonomin blivit sämre ;-) Tack och lov, kanske.

- Kan inte planera saker.
Eller jag planerar ofta, men vill sällan genomföra det när det väl gäller. Kan handla såväl om vad man ska äta till middag eller fara och träffa någon vän/familj.

- Har extremt svårt att hålla tider.
Jag överskattar ofta mig själv, och tror att jag är snabbare än vad jag är (observera nästa punkt ;-))

- Jag HATAR att vänta på andra.
Haha, alltså på riktigt. Jag kan bli riiiktigt jävla sur om jag får vänta för länge. Ironiskt, med tanke på hur ofta folk får vänta på mig ;-)

- Är beroende av varmrökt lax.
Japp. Hör ni att jag dött av någon form av förgiftning så är det helt säkert pga. att jag ätit alldeles för mycket rökt lax.

- Har fobi för stora folksamlingar.
Har dock blivit betydligt bättre på senare år. Var inte så hemskt länge sen som jag knappt kunde gå på stan utan att börja kallsvettas. Inbillar mig att varenda människa tittar på mig. Som att folk inte har annat att göra såklart :-P

- Fick tvinga mig själv att gilla kaffe.
Jag hatade kaffe förut, var först i vuxen ålder som jag tvingade mig själv att börja dricka det, "för alla andra gjorde ju det" (vadå falla för grupp-trycket ;-)). Nu har jag ju dock svårt att se ett liv utan kaffe. Fast jag var utan i 4 veckor när jag låg inne på sjukhus. (Kunde ev. bero på att man bara fick e.m kaffe på LÖRDAGAR. En dag i veckan?! Vadå snålt?)



Som avslutning vill jag tacka alla er som grattat mig, både här, via mess och Facebook.
PUSS OCH KRAM PÅ ER!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: