Still going strong.

2010-08-31 / 19:21:11
Huvudvärken alltså. Blir så trött.

Andrea blev besviken idag när jag förbredde henne på att man (läs: ANDREA) nog inte kan få allt man (läs igen: ANDREA) önskar. Haha. Mmm. Ungen sätter huvudet på sne och påpekar att vi har en halvfull "sån där stor spargris" där uppe på bokhyllan. Fick snällt förklara att den är full till kanske 1/10, och består av 5 och 10 centare på sin höjd. Haha. Då får man till svar: "Meeeh, har du inget Visa-kort då?".

Snacka om att TOTALT sakna uppfattning om pengar och värde.
Eh, och mamma, du behöver inte alls kommentera detta inlägg sen. Harkel.

Kommentarer!
Postat av: mamma och mormor

JOOOOOOOOOO det måste jag!!!!! VEM försöker lära lilla Siri att mormor = VISA-kort?????

Tja resten förstår alla..........

Sorry lilla gumman, man måste se till att inga elefantöron lyssnar då man säger VIIIIIIISA....... eller kanske jag borde säga, lilla GUBBEN!!!!!

Kommenterat - 2010-08-31 / 20:13:59
Postat av: Jessie

Ja det där med lilla gubben fattade jag faktiskt inte. Haha. Ja, jag ska säga till Andrea imorn att hon får önska alla dyra grejer av mommo, för det är hon som har visa-kortet ;-)

Kommenterat - 2010-08-31 / 20:18:19
Postat av: Jessie

Aaaaajj, menade du F? Haha, men vad han säger är inte på mitt ansvar. Haha :-)

Kommenterat - 2010-08-31 / 20:20:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: