Slö.

2010-08-16 / 18:59:18

Idag har vi varit slöa. Usch.

Barnen tittat på Bolibompa för första kvällen på... ja, jag minns inte när dom sist såg det faktiskt. Undrar om dom alls gjort det under sommarlovet?

Dom har iaf haft fullt upp ikväll, med att försöka slå F i backhoppning (i wii, vad annars?). F har varit på möte till skolan. Jag och Siri har sjungit och läst böcker, och jag upptäckte till min stora förvåning att S kan göra alla rörelser till "Imse vimse spindel" helt själv (utan att man visar eller gör samtidigt alltså). Och i rätt ordning gör hon det också. Så himla duktig hon är, vår lilla solstråle!

14 månader har hon hunnit bli i dagarna också. 1 år och 2 månader. Stora tjejen nu. Och inleder 2 års-trotsen tidigt tror jag. Jösses, vilken vilja hon har. Och trotsar. Speciellt om man säger "ajj-ajj", då gör hon det ännu mera/hårdare.

Och så har jag faktiskt dubblat mitt rekord på crossen idag, nästan iaf. 15 minuter på 4ans läge. Är riktigt stolt över mig själv. Och sen blev det 30 minuters "free step" på wii:n. Nu är benen spagetti, kan jag lova er.

Ska gå och laga kvällsmål till barnen nu. Och skära upp lite vattenmelon till mig och bebis.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: