Skolstart.

2010-08-17 / 14:18:35
Ja imorgon är sista dagen ledig, sen är det skolstart som gäller för barnen. Det betyder alltså rutiner igen. Eller janå, blir väl inte så hemskt stora förändringar här iofs. Tidigare i säng för ungarna, och tidigare upp också såklart.


För övrigt så är jag sååå iiiin i h*lvetes sne idag, våg-j*veln åker snart ut genom fönstret så det bara visslar om det. Jag fattar inte, så mycket slit, för en jävla massa PLUS på vågen. What?! Jag har väl aldrig rört på mig så mycket som jag gjort de senaste 2 veckorna, och inte ätit så bra heller, för den delen.

Höll på att precis tappa greppet och sätta mig ner och storböla när jag såg det.

Meeen jag sket i det och ställde mig och gjorde free-step 30 minuter (på högsta farten och fick med 3000 steg), boxning 20 minuter och sen sprang 4 minuters loppet (och slog mitt rekord och fick 127% i förbrännings-whatever).

Yey, svettig och jävlig men inte alls på bättre humör. Jag bara kände hur fötterna, händerna och vaderna pulserade och dom ser seriöst sprickfärdiga ut. Det är första gången det inte funkat med vattenmelon och grönt te nu, haha.

Men alltså, jag vet nu faktiskt inte vad jag ska göra för att bli av med all vätska. Och hur fan det kommit dit? Ska inte vätska FÖRSVINNA när man rör på sig, och inte tvärtom? Jag fattar ingenting.

Mitt ansikte är iaf rundare än ever, och jag tröttnar snart på... tja. Det mesta. Ungefär. Man blir mentalt störd av att gå hemma och göra ingenting. Jag behöver aktivera hjärnan. Få någonting att tänka på. Att göra. Men jag känner mig för osocial för att orka vara social. Livet är knepigt, flickor och pojkar.

Det är en jävla tur att jag har världens finaste sambo, och världens bästa barn, annars hade jag gått in i väggen för länge sen.
Kommentarer!
Postat av: Helena

Vet precis hur det känns! Här har det inte hänt mkt alls.. 0,7 kg ner men det kan ju vara pga att man var obajsad lixom, haha.. Känns så lite!!

Har oxå rört på mig mer än på flera år, trodde det skulle gå fortare=( Jag blir tyvärr tvärtemot dig och blir less på träningen när det inte händer nåt. Duktigt av dig, ska tänka på det och försöka göra det till nåt bra jag med=)

Idag ska jag på möte och har gjort mig iordning sen imorse så då orkar jag inte svetta ner mig, hoppa in i duschen och göra iordning mig igen så jag skippar träningen idag.. Dålig ursäkt, men jag orkar inte.....=( Får ta igen det imorn!=) Men jag känner verkligen igen mig i det du skriver! Håller oxå på att krypa ur skinnet, vill vara social men orkar inte alltid=/

Kommenterat - 2010-08-17 / 15:30:37  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja det var nog mera som "ett sista ryck" före jag ledsnar och lägger ner skiten. Man kan ju lika bra sitta på soffan och äta godis, känns det som. Blaah. Jaja, jag tänker inte fortsätta kämpa på om ingenting händer snart iaf, det är liksom inte så roligt. Jag har annat att göra än att hålla igång med att röra mig heeeela dagarna i ända. Usch. Speciellt inte för ett PLUS på vågen.

Kommenterat - 2010-08-17 / 15:38:00
Postat av: Anonym

Jag förstår att du samlar på dig vätska när du äter kortison, men tänk ändå på att MUSKLER VÄGER MER ÄN FETT!



För mig har det tagit 6 månader att gå ner 7 kg. Ge det lite tid ;)

Kommenterat - 2010-08-17 / 18:42:33
Postat av: Camilla

Din kropp bygger massa muskler nu, det är dom som väger, titta i spegeln istället så känns det bättre =)

Kommenterat - 2010-08-18 / 21:54:30
Postat av: Camilla

Din kropp bygger massa muskler nu, det är dom som väger, titta i spegeln istället så känns det bättre =)

Kommenterat - 2010-08-18 / 21:54:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: