Mors lilla gris.

2010-08-31 / 15:59:00
Idag blev det köttbullar, makaroner och kokta morotsstavar till middag. Siri åt upp nästan hela sin skål! Jag vart måttligt imponerad kan jag lova! Nog för att hon älskar makaroner men, att hon även fick i sig 2 köttbullar och en massa små morotsstavar... ja. Det händer inte varje dag, om man säger så.

Kan ju ev. ha haft något att göra med att hon fick plocka maten i sig själv också, och välja själv vad hon ville stoppa i munnen....


Ja annars så har jag legat i sängen hela f.m och lite av e.m, och tagit 3 stycken Burana. Och tror ni huvudvärken är borta? Nej. Inte heller försvann den av min morgon-promenad till sjukhuset och all frisk luft jag fick i lungorna. Och nu vet jag inte om jag vågar äta flera piller. Jag är ju faktiskt lite rädd om mina njurar också. Vill helst behålla mina original. Räcker med att ha bytt ut ett organ tror jag. Det är väl ingen dans på rosor att bli transplanterad direkt.


Och på tal om annat, är det bara min dator som vägrar Facebook idag eller? Min dator påstår att sidan inte finns, och det känns ju lite halv-jobbigt för en fb-addict som mig. Eh... vad gjorde man före facebook liksom?

Kanske hade ett liv.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: