Klappat och klart.

2010-08-14 / 20:17:14
Ja då har vi äntligen kunnat boka nästa resa till H:fors. Var lite osäkert hur vi skulle göra med Siri. Jag är ju jävligt kräsen på barnvakter så... vi övervägde att ta henne med oss. Men fina bästa Mackie skulle passa henne en dag. Super tack vännen!

Idag har vi hållt på att krevera av värmeslag. Jag har bott framför fläkten och svettats som en gris. Min fitpiggy säger dock att jag också spelat wii i nästan 2 timmar. Alla har fått frisk luft, utom jag. Nåja, det är väl bra det med. Lite lätt beroendeframkallande, det där förbannade spelet.

Och så har jag gjort framsteg på crossen. 6 minuter i sträck, på 3ans nivå, (efter 2 timmars wii spelande där jag redan var heeelt slut i benen), så jag är stolt över mig själv. Det går helt klart framåt och benen orkar liiite mera varje dag!

Hej hopp!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: