En veckas uppehåll.

2010-08-27 / 09:49:30
Ja, det har varit hemskt trevligt måste jag säga. Och du är inte saknad det minsta. Men ack, tillbaka är du oavsett vad jag tycker om det.

Så. Välkommen tillbaka kära skallebank.

Detta betyder alltså soff-läge hela dagen. Precis som de senaste dagarna. Har varit LAT med stora bokstäver. Var som att H:fors resan totalt sög musten ur mig.

Har varit på väg att blogga flera gånger men sen när jag väl loggat in så har jag tappat suget och inspirationen totalt. Det är på nätterna före man somnar som det skulle kunna komma mest inlägg. En jävla tur att man inte har datorn med sig till sängen.

Istället har man fastnat framför framför skit spel på facebook. Vi kör på det nu igen, och hoppas på att Buranan har effekt mot mina små monster i huvudet.
Kommentarer!
Postat av: Therese

Skönt att du slap pangkancket en vecka. <du får vara glad över det lilla. Vilken medicin är det du får huvudvärk av?

Jag undrar eftersom jag nyss blivit transplanterad(12 dagar sedan).

Ligger fortfarande inne. Jag har kommenterat förrut till dig men du kanske inte kommer ihåg.

Hoppas att du blir av med värken, det är verkligen jobbigt när man inget kan göra åt det.

KRAM

T

Kommenterat - 2010-08-27 / 23:56:07  | URL - http://tazmania-lever.blogspot.com
Postat av: Jessie

Grattis till din nya lever! :-) Hoppas allt gått bra!

Om man äter för mycket immunsuppressiva mediciner så kan man få mycket huvudvärk tyvärr. Men efter som dom har lite problem med proverna som mäter koncentrationen av medicin i mitt blod, så kan dom inte sänka hur som helst.

Kommenterat - 2010-08-28 / 09:50:04
Postat av: Therese

Du undrarde vad jag åt för immunsuppressiva mediciner just nu.



Prograf och Prednisolon är det jag får just nu.

Jag får 3 prograf 'a 1 mg och 2 Predn. 'a ?. Ska fråga ikväll vad det är för styrka på dem, det står inte på.

På kvällen får jag 3-4 Prograf och ytterliggare 2 Predn.

Kram

T

Kommenterat - 2010-08-28 / 11:00:52  | URL - http://tazmania-lever.blogspot.com
Postat av: Jessie

Okej ja det säger mig tyvärr inte så mycket om de styrkorna eftersom jag äter annan sorts immunsuppressiva, och annan sorts kortison :-)

Kommenterat - 2010-08-28 / 14:01:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: