Separationsångest.

2010-04-11 / 19:47:46

Ja jag känner kraftig separationsångest från Siri. Andrea är ju lika mycket med sin pappa som hon är här. Så man är ju rätt van vid att hon är borta ibland. Men inte Siri. Och det blir inte bättre av att veta att man inte kommer att träffa henne före slutet av veckan när vi kommer hem. Känns.. för jävligt rent ut sagt. Fyfan va jag saknar henne. Och då har hon knappt varit borta i två timmar.

Kan bara tänka mig hur det blir när jag ska vara i H:fors i en månad i sträck. Man lär ju grina sig till sömns varje kväll.

Tur att min käre bror bor några hundra meter ifrån sjukhuset, så han kan kanske få min tid att gå lite fortare. Vilken tur att han valde att bo just där han bor, av alla ställen i Helsingfors. Egentligen. Tar typ... 5 minuter att gå. På sin höjd.

Men nu hoppa i duschen och sen måste vi väl packa det sista. 

Wish me luck. Puss och kram på er. Hörs till helgen. 

Kommentarer!
Postat av: Sofi

Lycka till:)

Kommenterat - 2010-04-11 / 20:18:58
Postat av: Allex

Det kommer gå fint och jag tänker på dig babe ;) Många varma kramar! Ses snart <3

Kommenterat - 2010-04-11 / 23:30:12
Postat av: Em

Lycka till vännen<3

Kommenterat - 2010-04-12 / 18:50:03  | URL - http://myownme.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: