Översvämning.

2010-04-20 / 15:55:07
Ja jag har så mycket tankar om så mycket olika saker, så det håller på att svämma över i min hjärna. Det är så mycket så jag får inte ut det här heller, jag vet liksom inte vart jag ska börja. Så jag skiter i'et.

Siri vaknade 10:45 idag. Otroligt. Tänk va många timmar sömn jag kunde fått till. Blir trött av bara tanken. Sen när hon steg upp blev det mat, och sen packade vi oss iväg till stan. Siri fick nytt tunnare halsskydd och tunnare vantar. Och så somnade hon, precis när vi kommit fram till bilen och var på väg hem. Typiskt.

Nåja. Hem och hon fick mellanmål och mjölk, och nu sover hon en RIKTIG tupplur iaf. Hon har snart sovit i 1½ timme och klockan är snart 17:00 så jag ska väcka henne just om hon ska lyckas bli trött till 19-20 tiden igen.

Jag ska dricka en kopp kaffe och läsa min tidning. Sen väcka bebis. Ha en trevlig kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: