Natt 1.

2010-04-21 / 10:54:21
Ja då var första natten helt ensamma avklarad. Den gick väl sådär. Bra för Siri, mindre bra för mig.

Jag har snurrat runt i sängen och haft svårt att sova. Såklart. Vågar inte ta sömntabletter för jag sover så djupt då. Och jag måste ju vakna om Siri skriker. Så... det blev att avstå från dom små vita pillren och vara vaken halva natten.

Siri tyckte nog att vi skulle ta morgon kl. 06:15 redan då hon stod och hoppade i sängen. Aldrig i livet att jag stiger upp den tiden så hon fick en flaska välling och sen somnade hon om med en gång. Sen sov vi till halv tio. Skönt.

Så hyffsat pigg är jag nu, efter en halv panna kaffe. Siri håller på att laga ett paket åt mig låter det ut som. Mysigt värre. Luktar fan iaf.
Kommentarer!
Postat av: Linda

<3 puss

Kommenterat - 2010-04-21 / 12:25:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: