Kidsen.

2010-04-18 / 17:09:17
Andrea spelar Wii och Siri försöker klättra på och över henne för att nå kontrollen.

Andrea: - Ajj-ajj Siri!
Siri: - Ajj-ajj-ajj-ajj...
Andrea: - Ja du säger ajj-ajj men ändå så slutar du inte. Du är nog konstig du Siri.

Värsta konversationen mellan mina ungar där på golvet.

Idag har Andrea varit hos mormor och grillat korv. När hon kom tillbaka så frågade F om hon inte hade mommos visa-kort med sig. Andrea svarar "Neeej, jag fråga inga. Jag vill nog ha det men jag tror inte jag skulle fått det ändå".

Haha. Barn är så härliga. Kommer ni ihåg SVT2 ikväll? Inte ofta man ser på den kanalen direkt. Haha...

Annars får ni ha ett trevligt slut på veckan.
Kommentarer!
Postat av: Linda

Sötaste barnen :) <3

Kommenterat - 2010-04-19 / 12:41:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: