Hostan från helvetet.

2010-04-06 / 20:55:38
Ja jag har fått världens hosta över natten. Riktig torr-hosta. Måttligt störande.

Nåja, vardagen kallade åter och vi hade div. ärenden att göra, så det var bara att packa iväg sig till sjukhuset, apoteket, staden och sist till Kantarellen. Jag fick mera värktabletter, och ungarna fick varsina efterlängtade vårjackor, och en bok som Andrea ska läsa för Alex. Dom är så fina med varandra, våra små. Alex blev dock lite sur i bokhandeln för han fick inte en Barbie-bok som han ville ha. Eh.. hehe. Inga kommentarer. Pojkar kan väl gilla Barbie va? :-)

Vi hann även dricka kaffe med Svenne. Siri har blivit totalt förälskad i honom tror jag. Ja, annars vet jag ingenting. Inget nytt. Än. Kanske på torsdag? :-) Om inte annat så ska vi få veta om vi ska flyga eller ta båten till Helsingfors. För och nackdelar med båda. Tar ju så iiiiiiiiiiiiiiiiin i heeeeeelvetes länge med den där båten. Nåja, på torsdag får vi se.

Nu ska jag gå och peta i mig en Strepsils. Min bästa vän just nu. Dom är förvånansvärt effektiva faktiskt. Håll er friska!

Kram från oss.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: