Frossa.

2010-04-22 / 19:59:54
Antingen så är det jäääävligt kallt här inne, eller så håller jag på att få feber. Jippie. De senaste timmarna så har även min näsa börjat rinna. Great. Andra gången med samma fel på två veckor. Man hinner knappt bli frisk, så ska man bli sjuk igen.

För två veckor sen var Andrea borta, och då var det hos Alex det började.
Nu är Alex borta och Andrea kom hem sjuk. Jippie. Skolor och dagis är ena jävla bacill-hus. Och då är vi ganska noga med hand-tvättning och handsprit när dom kommer hem (med tanke på att en ev. transplantation blir avblåst om jag visar tecken på sjukdom). Hjälps tydligen inte.

Bådar INTE gott. Vet inte vart vi ska stoppa undan dom barnen när jag blivit opererad och är överkänslig för infektioner. Får väl låsa in mig någonstans. I min ensamhet.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: