Föresten...

2010-04-05 / 15:07:10
Vill ni ha ett tips på världens absolut sämsta film. "The box". Se den INTE. Den var utan tvekan den sämsta film jag någonsin sett. Jag skulle inte se den igen om någon så skulle betala mig för det.

Nu vet ni det med.

Imorgon är det tisdag och min underbara stora tjej kommer hem, till Alex stora förtjusning. 1 vecka har hon varit borta och han har tjatat om henne varenda eviga dag.

Och så är det vardag igen. Äntligen. Jag har något problem med helgdagar. Det är tomt, tyst och allt är stängt. Booring.

Nåja. Hej så länge.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Håller helt med dig ,boooring! Fast jag jobbat....när blir det kaffe då? Ikväll ?=) Eller imorrn kväll? Kramar

Kommenterat - 2010-04-05 / 18:58:42
Postat av: Jessie

Jadu vi måste vänta tills jag blivit lite friskare. Har dragit på mig århundradets förkylning känns det som... :-/ KRAM!

Kommenterat - 2010-04-05 / 21:13:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: