Kaffe och nyhetsmorgon.

2009-11-16 / 07:52:01
Ja, har just väckt barnen också. Lilla S ligger på golvet och fiser, och Andrea o. Alex äter frukost. Ska just skicka iväg Andrea till skolan.

F är på sjukhuset. Klockan 10.00 ska han opereras. Jag vill bara att det ska vara över nu... Jag saknar honom redan.

Andrea ska till Oskar idag e.m istället för torsdag, hon får komma hem ½ vecka tidigare sen istället. Ganska skönt att han jobbar som han gör, 1 vecka jobb, 2 veckor ledigt, gör att man lite kan ändra om det behövs. Som nu tex. Pga. att hon ska vaccineras mot nöffarsjukan i skolan idag.

Det blir mycket för mig känner jag med tanke på hur vanligt det har varit att man blir rätt kass efter den sprutan. F ska opereras, och när han kommer hem får han inte lyfta eller göra något alls i princip. Och lär ha jävligt ont. Och imorn ska lilla S till rådis på 5 månaders kontroll, och då ska hon vaccineras, och kan få biverkningar av det. Plus att Alex är hemma och ska underhållas. Och på onsdag ska han vaccineras mot svinis, och då blir väl han med kass säkert.

Åh, det känns så skönt med skyddad blogg, ni kan inte förstå, jag behöver inte välja mina ord mera. Det känns bra att veta precis vem som läser. Så man vet vem som vet vad sen :-P

Men nu ska jag klä på lilla S. Återkommer.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: