Inställt.

2009-11-16 / 09:16:37
Men åh, F kom hem för en stund sen. Operationen vart inställd. För mycket akuta operationer sa dom. Märkligt tycker jag. Dom hann ta alla blodprover, EKG samt kirurgen hann rita på axeln där dom skulle operera. Och sen mitt i allt fick han gå hem. Bittert?

Operationen skulle måste göras inom 4-6 veckor. Relativt akut då. Det sa dom i MARS! Sen föll han som bekant ur systemet, och hade tydligen aldrig varit på någon väntelista även fast dom sa det. Och nu, inställt. Något som borde varit extremt akut vid detta lag. Han skulle ringa och boka ny tid imorgon. Får se när det blir av sen. Suck.

Och nu måste jag bräka ur mig att Jomala social är nog ett jävla kocko-näste det med. Hur svårt kan det vara att få tag på någon där?! F ringde på ena telefonen, personen var sjuk sa ett meddelande. Ringde på ett annat nummer. Den personen satt i möte enligt telesvar. Gör dom inget annat än att sitta i möte? Vet inte hur många gånger under hösten han ringt dom, och kärringen varit upptagen, så han har lämnat ringbud. Ringer hon upp? Nej!

Och nu var det över 3 veckor sen han pratade med henne och hon skulle ta tag i saker, och sen ringa upp honom. Ska det ta 3 veckor för henne att ringa ett samtal och sen ringa upp honom? Märkligt. Sen får han skit för att folk tror att han inte bryr sig. Så fort M flyttat och allt var klart, så ringde han soc för att försöka få någon ordning på detta. Men allt jobbar emot honom känns det som.

Och sen får man anonyma kommentarer, som fortfarande stör mig, om att han inte tar hand om sitt barn. Sen han blev pappa för första gången för 8 år sen, så har han inte gjort annat än att ta hand om barn, egna och INTE EGNA. Han har fan gjort allt för dom och suttit hemma glatt medans kärringarna vart ute och gjort annat. En stor jävla eloge till honom som orkat, ensam. Det finns inte många karlar som tagit så mycket ansvar över barn som han gjort. Så skämmas borde ni göra, som påstår annat! (även fast ni inte läser detta så, nu har jag fått klaga lite :-P, känns bättre ;-)) 
Kommentarer!
Postat av: Allex

Oj, jisses vad jag missat nu. Synd det där med op och soc, fattar inte att d kan va så svårt..Fi fan! Förstår att du blir förbannad på folk som yttrar sig så där jävligt och DESSUTOM e så feg att man måste vara anonym!!! Många kramar på dig!

Kommenterat - 2009-11-16 / 20:16:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: