Eh. Nu sover hon. Igen.

2009-11-20 / 16:55:05
Jag fattar inte. Hon har nu sovit 30 min, och still going strong. Hon är inne på fjärde omgången tupplur idag. Förra gången sov hon 2½ timme, och dom två gångerna före det ungefär 1 timme styck. Hon brukar sova 2-3 gånger per dag. Och det lär hinna bli 5 gånger med, om hon inte tänker ta natt rekord tidigt idag. Men det tror jag inte. 

Vid 18:30 brukar hon sova en halvtimme, för sista gången, för att sen ta natt vid 21.00 tiden.

En annan sak som är konstig idag är att hon inte ätit. 3 flaskor sen jag slet upp henne kl. 08.00 imorse. Klockan är snart 18:00. TRE stycken! Och hon har inte ätit upp någon av dom klart, druckit ca 150ml per gång. Mycket märkligt det med. Har t o m försökt halv-tvinga henne att äta, men då bara spottar hon ut och kastar sig bakåt. Hon har betett sig extremt underligt idag. Inte alls sig själv. Förutom humöret, hon har nog varit jätte glad faktiskt. Förutom när hon blivit trött. Då har hon blivit galen.

Normalt äter hon ju på rutin, med ganska jämt 3 timmars mellanrum mellan målen, och då brukar hon sluka en flaska, åtminstone 180ml brukar hon få i sig. Och sover, varje dag, i princip samma tider.

Hoppas natten blir bra. Eh, har dock inte så höga förhoppningar om det.

Kommentarer!
Postat av: Linda

Konstigt:/ Hoppas tösen inte håller på att bli sjuk bara! Puss

Kommenterat - 2009-11-21 / 13:23:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: