A trip down memory lane.

2009-11-18 / 13:00:12
Det ska komma ut ett nytt Super Mario spel till wii på fredag. Det kanske ni sett på reklamen? Precis som det gamla hederliga Super Mario 3 som man hade när man va liten. Jag blev helt sentimental. Det SKA jag (vi) ha! Även fast jag ska måste skylla på att det är för ungarnas skull.

Urk. Jag har sovit riktigt kasst inatt. Verkligen. Men, världens bästa älskling tog upp Lilla S imorse när han steg upp, och jag har soooovit. Fan va skönt det var. Iaf tills grannen fortsatte med renoveringarna. Jag blir så trött på det där. Tycker att hela lägenheten borde blivit renoverad från grunden vid detta laget.

Annars vet jag faktiskt ingenting idag. Alex hade också bara lite öm arm idag. Hur kan småttingarna slippa så lindrigt undan? Jag lär väl vara halvdöd sen när jag tar den där sprutan.

Nu sover Siri, gulle städar köket, och jag sitter här och väntar på att Andrea ska komma hem från skolan. IDAG ska hon till Oskar. Vi hade lite beslutsångest, men vi kom överens om det igår, så så blir det. Haha. Det är inte lätt det där. Hoppas att hon kan komma hem till lilla jul, så Alex får sällskap nu när han skulle bli hemma. Får se vad Oskar säger.

Men nu ska jag sätta på kaffe.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: