Så mycket men ändå så lite.

2009-12-22 / 17:19:30
Ja jag fick veta så jävla mycket hos onkologen idag, men ändå så jävla lite. Jag vet mindre nu än jag visste när jag kom dit. Och jag tänker inte yttra mig överhuvudtaget mera innan jag vet. Så ge er till tåls.

Det som jag däremot vet, är att jag och F åker till Uppsala på söndag. Och jag blir inlagd på någon jävla avdelning där dom säkert ska ta tusen prover och utsätta mig för allt fan och hans moster. Och att alla jävla leverspeciallister som finns i närheten ska titta och tycka synd om mig. Typ.

Jätte roligt.
Kommentarer!
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer

Jobbigt jobbigt, men Uppsala är bra och kunniga och de är väldigt snälla där. hoppas dom är lika trevliga och vänliga de du möter, men säkert. Kramar i mängder.

Kommenterat - 2009-12-22 / 18:59:31  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Linda

Känns så otroligt bra att du ska få åka och kolla upp det "tokiga". Nu håller jag igen alla min fötter och händer för dig!! Älskar dig. Puss

Kommenterat - 2009-12-22 / 21:10:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: