Ny vagn.

2009-12-03 / 12:34:33
Gud va jag har tråååkigt. Helt sjukt. Renoveringsgubben har nu tagit sin e.m kaffe-paus. Lagom tajmat så blev Siri trött. Hurra! Hoppas hon får sova iaf 1 timme innan gubben börjar igen. Men knappast. Man brukar väl inte ha 1 timmes kaffe pauser...

Andrea har just kommit hem från skolan och sitter nu och gör matte läxan. Hon är så duktig. Jag är så stolt över henne. Hjärtat.

Har, i brist på annat, suttit och tittat på vagnar. Jag skulle vilja ha en ny till Siri. Jag är helt störd när det kommer till vagnar. Tror Andrea hade typ 8 stycken eller nåt ditåt. Däremot har jag faktiskt fått gulle med mig när det gäller nyköp, han håller med om att nu när S snart ska ha sittdelen så känns den lite onödigt utrymmes-krävande.
Fast jag älskar ju den där vagnen så jag lär ju ha nååågot separationsångest, och det lär väl funderas lite före jag säljer den. Än så länge har hon ju liggdelen, och så länge hon har den så får det vara...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: