Bvc.

2009-12-15 / 16:02:05
Mina blodprover var inge bra. För lågt blodvärde, för mycket vita blodkroppar, för högt levervärde m.m.
Men får veta mera imorgon efter ultraljudet. Jag har väl säkert levercancer med 1 månad kvar att leva. Min tur då....


Till BVC infon då:


Lill-tösa vägde 7950 g och längden var 66,3 cm. Allt var bara fint. Hon var nöjd och glad genom både vanliga besöket och läkarbesöket. Duktig tjej!
Kommentarer!
Postat av: Allex

Nejdå, det har du inte!!Jag hoppas verkligen att det är något annat, tyder inte vita blodkropparna på en infektion eller något då? Vad tror dom att det är då? Förstår att du är orolig, orkar du ta en fika imorgon efter läkarbesöket? Många varma kramar

Kommenterat - 2009-12-15 / 17:44:28
Postat av: Heidi

Håller tummarna för ett trevligare besked än så!

Kommenterat - 2009-12-15 / 19:48:58
Postat av: Jessie

Ja det ska väl tyda på en infektion. Men det behöver ju heller inte vara relaterat med detta, en infektion kan jag ju ha "på sidan om" någon annanstans. Läkaren ville inte säga någonting alls sa hon, när jag frågade vad det kunde vara. Så vi får se imorgon. Kaffe beror på om jag behöver göra en datortomografi efter läkarbesöket, eller inte. Beror på vad UL visar som jag tar före. Men jag hör av mig om jag hinner med en kaffe. kramar

Kommenterat - 2009-12-15 / 20:26:01
Postat av: Emma

Hoppas att ul ser bra ut imorgon..Vill också fika me däj snart!

kramar

Kommenterat - 2009-12-15 / 20:56:47  | URL - http://fliddy.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: