Blodprover.

2009-12-14 / 15:47:12
Ja idag har jag varit och lämnat blodprover. Ska ta mera imorgon. Ska även till rådis med Siri imorn på 6 månaderskontoll. Spännande. Enligt wii plattan väger hon 8 kg nu. Kul att se om det stämmer. Sist vägde hon 7,6 kg ungefär.

Och på onsdag är det läkare som gäller för mig. Och soc för F, ÄNTLIGEN. Tog ju bara sju svåra år att få käppen ur röven där.

Sen får vi se när dom ringer från röntgen. Skulle ju få komma denna vecka så...

Ska även försöka klämma in en träff med Danni på torsdag.

Och fredag så har Andrea julfest. Full fart denna vecka.

På lördag så ska vi dra iväg till Sverige. Till busfabriken, med ungarna, för att få tankarna på annat. Alex blev överlycklig. Det kommer även Andrea att bli. Dom har velat fara dit sååå länge nu.

Igår var vi på Elliots 1 års kalas. Trevligt var det och en massa folk. Siri blev ju även 6 månader igår! Stora tjejen! :-) Nya bilder finns på fejjsboken. Så har hon börjat använda gåstolen nu också. Den är poppis för den låter och blinkar när man slår på den. Hon har inte fattat att man kan komma någonstans ännu. Men det kommer väl :-)

Annars är väl mitt psyke upp och ner. Ibland blir man ledsen och ibland känns det okej. Värst på kvällarna och nätterna som man blir lite nere när man börjar fundera på hur det skulle kunna vara om man tänker att man har det värsta. Och det gör man ju såklart. Även fast jag inte tror att man kan förbereda sig på ett dåligt besked ändå.

Men nu är det mat som gäller. Kyckling och ris står på menyn. Återkommer efter BVC-besöket imorn!
Kommentarer!
Postat av: Patricia

kommer ni hem med sista på lördag?:) då får jag ju sällskap:D

Kommenterat - 2009-12-14 / 20:21:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: