Social.

2010-09-01 / 21:31:15
Alltså behöver jag säga hur social man blir av att ha huvudvärk 24/7? Nej, inte så jätte social.

Fast ja, det är ju inte direkt som att jag varit det annars heller för den delen. Sen jag kom hem från H:fors alltså. Har varit lite anti-människor.

Meeen, idag tog jag och min huvudvärk oss i kragen och for ut till Bamböle för att vara social med världens bästa Allex. Jupp. Det var himla trevligt, som vanligt.


Nu tänkte jag kasta lite frisbee med mitt hjärta, och sen knappa in svt2 på ReTV. Hade tydligen varit något program om transplantationer som jag skulle se.

Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Så trevligt så , som vanligt =) Säker på att du inte ska med och kryssa då? ;) ^^ Kramar

Kommenterat - 2010-09-01 / 22:19:22
Postat av: Jessie

Haha njaaa, jag tror jag står över denna gång ;-) KRAM!

Kommenterat - 2010-09-02 / 09:45:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: