Inträdessamtal med psykolog.

2010-10-09 / 19:49:18
Ja, jag funderar starkt på om det är en fördel eller en jävligt stor nackdel i mitt fall.

Det är ju inte som att mitt liv varit händelselöst direkt. Jag är lite rädd för psykologer faktiskt, och hurdana reaktioner från mig som dom kan locka fram. Haha, skulle väl sluta med att jag blir bannlyst från alla skolor efter det.

Lika bra att stryka den skolan från listan tror jag ^^
Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Man ska ju hitta den perfekta också. Jag ville ha en som var van vid krishantering och förlust här men det var svårt att finna. Nån som typ var mer insatt i familjer i sorg efter barn.

Annars med vill man ha den som l y s s n a r. Inte bara nån som lyssnar liksom och så "nästa kund" typ.

Ibland har jag tänkt att jag vill inte prata med nån som lyssnar på 50 andra människor eländiga liv till...jag vill typ...äh jag vet inte själv :-S

Men det är jag.

Kommenterat - 2010-10-09 / 20:39:56  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det tycker jag inte att du ska göra. Det som du har i din ryggsäck måste ju vara en fördel för den utbildningen som du är intresserad av.

Kommenterat - 2010-10-10 / 10:19:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: