5.

2010-10-11 / 11:57:12
Inne på dag nr. 5 med huvudvärk nu. Svårt att ta sig ur sängen på morgonen, bara för att landa på soffan. Jag har stundvis så ont så jag skakar. Roligt.

Nåja, som sagt, dag 5 nu. Det brukar max hålla i sig en vecka, sen brukar jag iaf få ha en vilodag. Så, hoppas på det nu.

Det är ju ingen förbättring sen de minskade mina mediciner, så antingen har dom minskat för lite, eller så är det något annat. Nä, nu måste jag lägga ner skallen igen.
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Shit va jobbigt med sån huvudvärk :-( Kan de va biverkningar från medicinerna eller medicinjusteringarna eller va tror dom? Hoppas du får någon dag fri snart fran all huvudvärk. Kram

Kommenterat - 2010-10-11 / 17:02:14  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja äter man för mycket immunsuppressiva mediciner så kan man få huvudvärk. Men nu har dom ju sänkt dosen men huvudvärken är kvar. Så, antingen äter jag fortfarande för mycket mediciner, eller så är det något annat.

Kommenterat - 2010-10-11 / 17:04:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: