Sjuka drömmar.

2010-09-26 / 12:00:50
Ja inatt har jag verkligen drömt något riktigt vridet.

Jag och Mackie var ute och gick. Vi gick i skogen bakom SHS, och kom ut där vid Sandåsvägen.
Där hittar Sandras ena hund död på ena sidan (sorry gumman), och den andra död lite längre bort.
Vid sista huset ligger Heidis hund och ser halvdöd ut.
Mackie tar upp en pinne och petar lite på den och vi märker att den lever lite så vi går vidare.

Precis när vi ska svänga nedanför backen så får jag sådär halvpanik och går in i ett trapphus för att gömma mig. Mackie tycker jag är fånig och går vidare, 2 sekunder senare kommer Heidis hund och är helt galen för att den tror att vi dödat alla hundar.

Så ja, hon äter upp Mackie och ska sen ha mig. Så jag står där i trappuppgången och försöker komma på numret till polisen, men jag kommer istället till Bree's cateringfirma (från DH, haha, och giiivetvis pratar hon då svenska).

Japp. Hon tyckte att jag skulle gå ut och pratat med hunden och förklara att jag inte har gjort något. Jävligt lätt att prata med en hund då tyckte jag, och slängde på luren. Sen vaknade jag.


Alltså.... vridet. Sick. Det har varit waaaay to much snack om hundutställningar och Desperata Hemmafruar. Imponerande att jag inte fick in Mahjong i det där också på något vis.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Haha jag verkar bara ställa till trauma i ditt liv just nu alltså! :P

Kommenterat - 2010-09-26 / 15:02:14
Postat av: Mackie

HAHAHAHA KNÄPPGÖK! kanske sku pausa i desperate serien en stund va ;)

Kommenterat - 2010-09-26 / 18:34:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: