Produktiv söndag.

2010-09-26 / 17:58:44
Ja vi har varit himla duktiga idag! Jag har faktiskt (hör och häpna) varken haft huvudvärk eller mått illa idag. Snarare har jag haft en jäkla energi. Så, lika bra att passa på att få någonting gjort då. Eller ja, göra allt som INTE blivit gjort när man legat på soffan och hållit sig om huvudet.

Vi har städat heeela dagen. Tvättat, jag vet inte hur många maskiner, vikt och sorterat kläder. Rensat ur och redit upp i Siris byrå. Plockat allt för smått, och för stort, i lådor. Bäddat rent i allas sängar. Vi har plockat, städat, dammsugit. Ja, t o m sopsorterat allt skit som legat och väntat på att någon ska orka ta tag i det. Allt papper och kartong, plast. Nu blev det hemskt mycket mindre saker överallt. Och allt ser så mycket redigare ut. Det är toaletten kvar, men det är fortfarande så mycket tvätt som väntar på att maskin ska bli ledig, så före det så tänker jag inte göra något åt det.

Så ikväll när barnen gått och lagt sig så ska jag ta en lååång varm dusch, och sen lägga mig på soffan och titta på lite till hemmafruar. GODNATT på er. Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kommentarer!
Postat av: Mackie

Va glad ja blir o höra att du haft en effektiv dag utan huvudvärk! :) nu håller ja tummarna för att du får ha en fri dag imorrn oxå så vi sku kunna ses :) Puss

Kommenterat - 2010-09-26 / 18:35:16
Postat av: Ninna

DUKTIGT!

Vi borde oxå, men jag vet inte, orkar av någon anledning inte bry mig om kaoset...

Kommenterat - 2010-09-26 / 18:54:25  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Mackie - Haha, ja.... Om man skulle gå och lägga sig så kanske man skulle orka göra någonting imorgon också. Men när du ska HÅLLA EN UPPE HALVA JÄVLA NATTEN! :-P



Ninna - Alltså, att städa är helt klart överskattat ibland känns det som.

Kommenterat - 2010-09-27 / 00:53:23
Postat av: Linda

Oj va roligt att du har orkat göra så mycket =) Håller tummarna för att du ska få många flera dagar utan den ständiga huvudvärken! Puss

Kommenterat - 2010-09-27 / 06:46:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: