Nä.

2010-09-25 / 00:17:00
Alltså fy fan. Jag är så jäääävla trött på att vara sjuk nu.

När är det min tur att få leva som en normal människa? Det är bara sak, på sak, på sak, heeeela tiden. Det tar ALDRIG slut. Jag blir såååå jäääävla trött.



Och nu vill jag aldrig mera höra ordet Mahjong igen. Tack Heidi för att du MÅSTE förstöra min fina fredagskväll (ironi, för er som inte förstod det). Jag är en jääävligt dålig förlorare. Speciellt när jag kämpade som faaan för att komma etta på den där jäkla listan. Nej, nu blev jag trött ^^.

Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Haha.. Sorry, inte meningen att förstöra hela kvällen för dig faktiskt, är själv förvånad över hur jag lyckades. Men jag är också sjuuukt dålig förlorare, D bara skakar på huvudet då jag sitter maniskt en hel kväll bara för att komma etta i nåt spel.. :P



Däremot håller jag med om att du faktiskt förtjänar att slippa all skit, för ungefär all framtid, så mycket det varit nu (och säkert lika mycket till som du inte skriver ut eller så).

Kommenterat - 2010-09-25 / 08:36:45
Postat av: Jessie

Haha ja jag satt HELA kvällen igår, men jag kom ju inte ens i närheten. Fattar inte hur du lyckades alltså.



Och ja, skulle det ens räcka med att BARA vara sjuk och få kassa nyheter om alla fel jag har. Men när man ska stressa så in i heelvete, ska papper hit, intyg dit osv osv, för att ens ha mat på bordet varje månad, då blir man lite trött. Speciellt när alla instanser alltid alltid ska jävlas med en på ett eller annat vis.



Blä. Skulle göra ungefär..... vad som helst, för att bli frisk och själv kunna jobba och försörja min familj. Att inte ha ett val suger rövpung, ungefär. Men tills dess måste jag väl spela lite Mahjong ^^

Kommenterat - 2010-09-25 / 11:01:13
Postat av: Heidi

Jag förstår dig. Man blir så frustrerad av att känna sig som en.. medpassagerare i sitt eget liv. Allt bara händer och man kan inte göra ett skit åt det.

Och jag ska låta bli att vinna över dig fler gånger om du slår rekord, loooovar :)

Kommenterat - 2010-09-26 / 15:04:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: