Flitiga.

2010-09-30 / 21:08:20
Oj, va ni var flitiga på att besöka idag. Vet inte hur jag ska tolka det riktigt..........

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Att människor bryr sig och funderar hur det går för dig!=) Kram

Kommenterat - 2010-09-30 / 21:39:29
Postat av: Helena

Det var jag som skrev, glömde namna mig=)

Kommenterat - 2010-09-30 / 21:40:10  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Haha, ja, du är så snäll Helena :-) Fast jag vägrar dock tro på att alla är goda som dig, tror vissa bara är jävligt nyfikna :-P

Kommenterat - 2010-09-30 / 21:50:16
Postat av: Ninna

att man inte kommer ihåg om man läst inlägget eller inte...



alltså, inte för att jag är glömsk eller förvirrad eller så, men på den tiden jag tillverkades var 8kb verkilgen HIGHTECH vad gällde minneskapacitet, och så gamla modeller är tyvärr inte kompatibla med dagens uppgraderingar.

Kommenterat - 2010-09-30 / 21:59:52  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Hahaha! ^^ Ja men alltså seriöst, jag förstår inte varför inte alla människor (senila eller ej ;-)) använder Bloglovin. Det underlättar ju bloggläsandet rätt kraftigt. Speciellt om man följer många bloggar.

Kommenterat - 2010-09-30 / 22:02:47
Postat av: Ninna

jag använder "bevaka" funktionen i min egen blogg, gillar inte bloglovin. Jag bara glömme rom jag läst en viss rubrik (läs, jag tror aTT DET ÄR EN NY FAST DET HAR VARIT SAMMA I NÅGRA DAR) ooops... caps lock...



dessutom uppdaterar den inte alltid för blogg.se så har det gått onormalt lång tid måste jag kolla endå

Kommenterat - 2010-10-02 / 20:02:45  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: