Ålänning.

2010-09-19 / 21:51:32
Ja, jag kan såhär efter halva valet är klart, inse att det lutar kraftigt åt att alliansen får fortsätta att styra Sverige, och jag tycker att det är lite av en skandal faktiskt.

Konstaterar en sak; att jag är jävligt glad över att jag inte bor i Sverige. Och jag håller tummarna för att deras politik och sätt att styra och köra över människor, gamla och sjuka, inte smittar av sig till tex. Finland. 

Nej. Besviken är jag. Jag kan faktist inte se något positivt som Reinfeldt gjort alls.

Allt jag ser framför mig är alla dödssjuka människor som han och hans regering gett ångest och smärta in i det sista. Att tvinga en cancersjuk människa med kort tid kvar att leva, att jobba för att få mat på bordet och tak över huvudet, ja jag finner inge ord. Där sjönk han såååå lågt i mina ögon. Fyfan. 

Nej. Tack mamma för att du gav upp Sverige och flyttade hit. Skulle inte kalla mig stolt svensk efter detta val.     
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: