4 månader.

2010-09-18 / 19:14:02
För exakt 4 månader sen så var vi på väg mot helikoptern. Fullständigt livrädd var jag. Det var början på mitt nya liv, med min nya lever. Tänk om man då verkligen skulle ha fattat vad man hade framför sig?

Så, inatt har jag haft min lever i 4 månader. Wow, känns lite häftigt. Tänk att det faktiskt funkar att få ett så stort organ av en annan människa, ganska otroligt.

Kommer förevigt att vara så djupt tacksam mot den personen och dess anhöriga som valde att donera organen och rädda många människors liv.

Så (ni som inte är ålänningar), ni har väl fyllt i ett donationskort?
Kommentarer!
Postat av: Ninna

Nej, inget kort (även om jag tagit och fyllt i lappar som fås på svenska apotek där man kan informera anhöriga om sin åsikt) däremot vet alla mina nära att allt som går att återanvändas får doneras, om det finns möjlighet.

Kommenterat - 2010-09-19 / 07:45:40  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: