Jaha gott folk...

2010-05-05 / 12:13:25
Då har det gått tre dagar igen. Fort har dom gått med! Bloggen har lite hamnat efter. Högst antagligen för att jag inte behövt "spy galla" på väldigt lång tid. Det är ju oftast det syftet bloggen haft på senaste...

Nåja. Vi har väl levt och stått i som vanligt. Jag har premiär hängt tvätt ute... Underbart. Hade glömt bort hur fräscha dom känns, och hur snabbt dom torkar.

Igår var jag till tandläkaren för att sätta en ny lagning i tanden, som dom lagade i H:fors. Tappade den för ett par dagar sen. Det var ju som vanligt inte så roligt. Börjar tappa räkningen på hur ofta jag varit till tandläkaren på senaste. Nåja, får hoppas att jag ska slippa ett tag nu då.

Så har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och satt mig ner och framkallat alla miljoner bilder på Siri. Har suttit i ett par kvällar och fixat med hennes bok. Det blir nog bra. Köpte det största albummet som jag hittade. 600 sidor. Det är redan halvfullt. Och vi har ju bara kommit till 10 månader ännu. Får se hur länge det räcker...

Inte ett ord från H:fors ännu. Har nu väntat i snart 70 dagar om jag inte är helt på vilse. Har iaf bestämmt att jag INTE tänker gå på kontrollen om 2 veckor. Allt dom gjorde där, så kan dom också göra här hemma, eller via telefon. Jag tänker inte slösa 1½ dygn borta från min familj, för att en läkare ska fråga mig hur jag mår, och säga att dom inte hittat något ännu. Så jävla meningslöst. Det räcker med att jag ska vara ifrån min familj i en månad sen när jag opererats.

Yes. Här bjuder jag på ett par bilder. Ska ta och hälla upp en kopp kaffe och njuta av lugnet före vilddjuren (A & A) kommer hem :-)





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: