Sövd.

2010-06-17 / 07:40:32
Utvilad är bara förnamnet. Trots att jag kom i säng rekord-sent igår kväll. Och somnade nog inte före 01:00-01:30. Jag och F är dåååliga, vi ligger och babblar halva natten. Nåja. Vaknade iaf vid 07:30, pigg. Sen ligger jag och vilar och 30 min senare vaknar Siri och F. Och nu är även A & A vakna.

Jag sov ju så dåligt första nätterna hemma. Men för varje natt blir det bara bättre och bättre. Snart kan jag nog kalla mig en morgon-människa. För första gången i mitt liv. Vaknar först av alla. Brukade vara tvärtom. Mycket märkligt. Kanske sömn-problemen satt i gamla levern? :-)


Ja ni, kanske man klarar av att jobba morgonpass sen i framtiden? Skulle ju vara trevligt, att komma till ett morgonpass och faktiskt vara utvilad och vara människa FÖRE kl. 10.00.

Nåja, tar väl ett tag innan det blir aktuellt men, man måste ju se framåt nu, inte bakåt. Eller hur var det?!


Nu ska hela familjen äta frukost, och dricka kaffe. Idag blir det en lugn dag. Ska bara göra ett enda ärende, och det är att hämta ut mina linser som äntligen kommit. Och på tal om det... jag pratade ju om att jag tyckt att min syn blivit sämre efter transplantationen. Det stämde inte riktigt. Haha, min syn har blivit BÄTTRE nu, än vad jag hade på förra kontrollen (för 1 år sen). Och det var ganska stor skillnad också. Sååå.... eh. Det var nog inbillning. Tillsammans med att mina glasögon är kassa, repiga och 8 år gamla. Styrkan är alltså inte riktigt samma sak som för 8 år sen. Jag hade däremot blivit van att se med mina linser, som hade rätt styrka. Yes. Så nu vet ni det med. Jag ser alltså bättre, inte sämre. Gött.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: