Kalaset i bilder.

2010-06-13 / 21:41:54
Ett fint kalas hade vi idag. Siri var glad och fick en himla massa paket. Här får ni några av alla bilder vi tog.



Tårtan och bullarna jag slitit med halva dagen :-)


Folk.


Siri, fammo, Allex och lite Emma :-)


Fick en Barbie-docka av Pauline.


Och en bil av mommo och moffa.


Fick smaka tårta, men.......


... kakorna var nog godare.


Födelsedags-barnet tackar alla som kom, och för alla otroligt fina presenter.


Nu tackar mamma och pappa för sig, efter en otroligt lång dag så säger vi nu godnatt. En full-späckad dag imorgon igen, med start 07:45. Suck. Nattinatt.
Kommentarer!
Postat av: Gerd

Hej.

jag råkade på din blogg när jag var och letade på nätet och har följt dej i 1 månad. Tycker att du är en fantastisk person som trots din svåra och tunga situation har hållt igång och delat med dej till andra via din blogg. Det är nog få som kan föreställa sej vad du har gått igenom under det senast halvåret. Jag inte en aning om vem du är men du har berört mej med din historia ochhar gråtit med dej och nu gläds jag otroligt mycket att du mår bra "så bra som du gör" och att du får vara hemma med din familj igen. Sköt om dej och ha det gott

Kommenterat - 2010-06-14 / 10:08:01
Postat av: Linda

Lilla gullungen!! Usch va jag har dåligt samvete att jag inte kunde komma :( Puss

Kommenterat - 2010-06-14 / 11:23:25
Postat av: Allex

Tack för inbjudan, det var såå kul att se dig igen, värmde i <3 mitt =) Och Siri var sötare än vanligt =) Kramar

Kommenterat - 2010-06-14 / 14:25:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: