Syskonkärlek.

2010-07-26 / 11:56:09
Vi sov till 10.00 imorse. Heeela familjen. Och enda orsaken att vi steg upp då var för att klockan ringde (medicin-dags).

Siri gick med en gång till dörren till Andrea's rum och ställde sig och bankade och skrek. När Andrea öppnade dörren så tog Siri henne i handen och släpade henne till vårt sovrum (dom brukar leka där). Hon är verkligen klistrad vid Andrea, stora idolen.


Jag är uttråkad. Skulle verkligen vilja göra någonting med barnen. Åka till Grönan, Skansen, eller vad som helst. Boooring. Nästa sommar får det väl bli antar jag.

Har en dålig dag idag. Svullen överallt. Hopplöst detta. Märks speciellt i ansiktet och händerna, ringen går inte att få av och benen som är mitt på handen "försvinner". Druckit skit kasst också, måste skärpa mig.

Och snart blir jag gammal. Ångest. Det är bara 2 veckor kvar. 25 år. Då är jag närmare 30 än 20. Depprimerande. Really.


Nu ska jag sluta. Heippa.
Kommentarer!
Postat av: Therese

Det är inte så "farligt" att fylla 30. Hade själv lite ångest några veckor innan. Nu har man passerat det strecket med 1 år. Men du har långt kvar dit hela 5 år.

Har följt din blogg ett tag och tycker om den. Ska själv genomgå en levertransplantation, så fort det är min tur. Har risk för att utveckla cancer pga av min leversjukdom PSC. Nu vågar inte man vänta längre eftersom man anser att risken är stor nu, har en förändring i den vänstra leverloben som man inte riktigt vet vad det är+ att vänstra sidan inte fungerar så bra och den högra växer.

Nog om mig.

Följer din blogg varje dag och tycker du är stark.

Det är intressant att få läsa vad som kommer att ske när man är transplanterad, visst är det olika för alla men en humm iallafall.

Kram

T

Kommenterat - 2010-07-26 / 12:14:53  | URL - http://tazmania-lever.blogspot.com
Postat av: Jessie

Ja du menar det ja. Fast jag har svårt att fatta vart tiden tagit vägen, jag var ju just 15, och nu ska jag fylla 25. Nåja.



Ja det är ju otroligt olika för alla. Jag hoppas allt går bra, och att dom snart hittar en ny lever som är perfekt för just dig! Och framförallt att återhämtningen efteråt går snabbt och hyffsat smärtfritt :-)



Kram!

Kommenterat - 2010-07-26 / 12:28:25
Postat av: mamma och mormor

Ja, man fattar inte...........jag var ju, typ 15 häromdagen......

Kommenterat - 2010-07-26 / 14:06:35
Postat av: Jessie

Eh, mamma, inte för att göra dig depprimerad men, när du var 15 så... ja, det var väl runt 1800-kriget... Eller något sådant.

Kommenterat - 2010-07-26 / 15:30:03
Postat av: mamma och mormor

I doooooooooooooooooo love you tooooooooooo

Kommenterat - 2010-07-26 / 18:41:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: