Skit natt.

2010-01-20 / 13:02:03
Ja fy fan vilken jävla skit natt. Kanske somnade 04-05 tiden.. efter att ha snurrat runt i sängen ex antal timmar. Allt som snurrade i mitt huvud när jag la det på kudden var samma sak.

När jag satt på HC, när läkaren kom och ropade mitt namn, hur jag kommer in och ser kirurgen och känner lycka "en kirurg är här för att berätta vad jag har för fel och vad dom ska göra nu", men det var inte därför denna person var där, utan det var för att ge mig nyheterna, att jag skulle dö, och det fanns inget att göra.

Det spelas upp gång på gång, från det att jag kommer in, tills det att jag kommer hem och ska berätta för F, sen börjar det om. Och spelas om, och om igen. I timmar.

Man kan inte säga att jag bearbetar det, för jag kommer ingenstans. Jag får inte ut någonting av det. Jag känner bara ilska. Jag VET att det inte är så mera, det dom sa var inte sanning, men jag vet inte hur jag någonsin kommer att kunna släppa tankarna på just den där dagen. Dom raserade hela mitt liv, på två sekunder.

Varje natt. Samma sak. Samma tankar. Jag kan inte släppa. Mardröms-dagen vägrar försvinna.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: