Hjärtsnörp.

2010-02-11 / 15:20:32

Detta är då det senaste Siri börjat med. Ibland ser det ut som att hon ska tippa framåt. Hon gör det ju aldrig men mitt hjärta hoppar ett extra slag ändå.

Inatt hade hon världens damp-utbrott, skrek som en stucken gris i typ 20 minuter. Mitt i natten, vid 02:00-tiden. Varken jag eller F fattade något. Det brukar hjälpa att sätta in tutten och klappa lite på henne men inatt hjälpte inget, hon var helt hysterisk. Nåja, hon lugnade sig ju till slut iaf.

Jag håller på att tvätta nu, sen blir det matlagning och bakning på schemat idag.
Kommentarer!
Postat av: Mackie

men men ja måste ju hinna se det där innan hon börjar göra nått annat, lilla sötkorven!!! ja e SÅ jävla sönderstressad nu. hoho... optimist javisst alltså hur fan tänkte ja riktigt när ja sa upp lyan ;)... kaffe på typ måndag? Puss

Kommenterat - 2010-02-11 / 21:27:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: