Sällskap.

2009-12-02 / 14:42:02
Då har Mackie varit här på kaffe igen. Angenämt.

Igår kollade vi klart på DH, kändes ju för jävligt faktiskt. Slyyyyt. Vart så jädra nyfiken på slutet så jag måsta messa Danni och fråga vem Mike gifte sig med sen. Haha, jag vart nöjd över svaret :-P

Nu är jag ensam hemma. Resten av gänget är ute i Ämnäs och är sociala. Jag borde göra något men orkar inte. Trött och hängig idag. Fast jag sovit som en stock. Siri hade varit vaken och ledsen inatt vid 03:00, men det hade jag inte heller vaknat av. Märkligt. Jag som annars brukar vakna bara av att hon suckar i sömnen.

Grannarna retar gallfeber på mig med sitt jävla renoverande. Den där lägenheten kommer ju att vara total renoverad när dom är färdiga. Hur satans länge har dom inte hållit på?! Varje dag, 8-17. T o m på lilla jul var renoveringsgubben här och borrade... Skulle vara intressant att veta vad dom gör riktigt...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: