Siri - smått & gott.

2010-07-28 / 20:04:15
Min fina lilla flicka. Hon springer runt med vattenmelon i munnen och skrattar. Hon absolut älskar vattenmelon. Så vi brukar frossa i det, hon och jag. Vattenmelon-tärningar. Det är grejer det.

F äter hellre rostbrödmackor med Nutella nougatcreme på. Haha. Nåja, det skadar inte. Han är så klen.

Siri har även börjat att pussas. Om hon ser mig och F pussas så kastar hon sig över oss och vill också ha puss. Av både mig och F. Gullet.

Och så springer hon runt med telefoner (och fjärrkontroller ;-)) vid örat och skriker "hej! hej! hej! hej!".

Och så har hon en ny tand på gång också! :-) Ja det händer så mycket i den här åldern så det är så svårt att hinna med och dokumentera allt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: