Motvind.

2010-07-11 / 13:13:59
Min stackars älskling springer runt och städar. Och efter honom springer lilla Siri och oredar ner tillbaka. Och här sitter jag och känner mig allmänt kass. Faktiskt. Jag ser en massa saker under tv bänken som jag skulle vilja plocka fram och städa undan, men inser ju rätt snabbt mina begränsningar. Kommer jag dit under så kommer jag aldrig därifrån. Man vill heller inte sitta här och peka vart F ska städa, som någon jävla diktator. Som att han inte har händerna fulla redan. Men jag stör mig på den där jävla tennisbollen som ligger där under. Apport!


Jag har iaf tagit bort lakanen ur sängen och fått på en maskin tvätt. Efter 2 timmar fick maskinen damp och "glömde" bort att skölja och centrifugera. Så nu tar det 22 minuter extra innan min stackars sambo kan gå ut och hänga upp allt. Jag skulle vilja tvätta fönstren, men har en känsla av att det också är att tänja för mycket på mina gränser. Svårt när man inte riktigt har koll på hur mycket man klarar av. Och när man sen bara ska göra hälften av det så... blir det inte så lätt.

Ikväll ska jag iaf färga håret. Det blev ju att avboka frissa-tiden förut, och nu orkar jag inte boka en ny. Så jag färgar själv hemma istället. Brukar ju bli fan så mycket sämre, men det kan inte bli värre än så som det ser ut nu iaf. Och bädda rent i sängen ska jag göra. Och försöka hjälpa min fina sambo med städandet så gott jag kan.

Fridens liljor, med er.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: