Värk.

2010-09-21 / 08:57:24
Ja man ska inte läsa så mycket för det smittar av sig ^^,

Fyyyy vilken värk jag har haft i mina ben inatt. Och jag har verkligen sovit som en påse skit.

Jag har blivit bortskämd med att sova som en stock de senaste 2-3 veckorna. Jag är trött, omänskligt trött alltså, från det att jag stiger upp på morgonen, tills jag går och lägger mig på kvällen. Skulle kunna somna sittandes, när som helst. Så, ni förstår inte vilken kamp jag har för att hålla mig vaken hela dagarna.

Jag har aldrig varit med om något liknande. Och nu har jag HB som är högre än någonsin i mitt liv, på 130! Såhär trött var jag inte ens när det låg på 80 och jag hade en lever full med cancer.

Så, jag fattar inte vad som händer. Men, man får ju hoppas att det är en biverkning av att dom sänkte kortisonet sist jag var till H:fors. Inte för att jag reagerat när dom sänkte förut, eller att jag blev pigg när dom satte in det heller som dom sa att jag skulle bli.

Nåja, annars brukar ju extrem omänsklig trötthet inte båda så gott, så jag tänker absolut inte googla det.

Annars har jag varit och tagit blodprover idag. Det var inte dom vanliga proverna, för dom tog jag ju förra veckan. Det var en extra cya-konc. Måste väl dubbelkolla att den faktiskt var så hög, före dom går och sänker några mediciner. Hoppas hoppas.

Men, nu kaffe och morgonmediciner.
Kommentarer!
Postat av: Helena

Haha, fan så trist att jag bensmärta smittar via nätet!! Måste varit ett virus ss.. Nej skämt å sido! Usch och fy så ont det kan göra på sätt som man aldrig kunde tro! Det vill vi inte vara med om mer! Kram

Kommenterat - 2010-09-21 / 23:02:48  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: