CT:n gjord.

2010-10-06 / 10:53:31
Lugn som en filbunke var jag när jag la mig ner. I samma takt som maskinen började spinna så började även min tankar komma. En känsla av olust i hela kroppen spred sig i ungefär samma takt som kontrastvätskan.

Jag hör mig själv svara "Nä, jag har varit med om värre", när sköterskan frågar om det känns jobbigt. Hur många gånger har jag inte sagt just den repliken?

På väg ut från sjukhuset snurrade bara en enda tanke; När ska detta ta slut?
Kommentarer!
Postat av: Allex

Usch, vad sa dom efteråt då? börjar bli fikadax för oss snart ?=) Många kramar

Kommenterat - 2010-10-06 / 11:22:03
Postat av: Anonym

Usch, vad sa dom efteråt då? börjar bli fikadax för oss snart ?=) Många kramar

Kommenterat - 2010-10-06 / 11:22:29
Postat av: Jessie

Ja sköterskorna får ju inte säga någonting.



Är fortfarande impad över hur dom kunde hålla minen efter min förra CT, den "lilla" levern och hur hemsk den var gick ju knappast att missa.



Så... Jag VÄNTAR nu. På att någon ska höra av sig.

Kommenterat - 2010-10-06 / 11:36:05
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Hoppas att allt ser bra ut.

Kommenterat - 2010-10-06 / 11:37:21  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Mackie

Uch, ja hoppas att det är slut på dessa undersökningar efter idag. att du "bara" går på dina vanliga blodprov o allt visar fina fisken typ. PUSS OCH BAMSEKRAM

Kommenterat - 2010-10-06 / 11:47:16
Postat av: Linda

Hoppas du får ett bra besked idag! Puss kram

Kommenterat - 2010-10-06 / 12:09:12
Postat av: Jessie

Mackie - Nej, det är inte slut efter idag. Jag ska göra en CT över halva kroppen i November, och även OM den (mot all förmodan) inte visar något, så måste jag ändå göra en varje halvår, i 5 år.

Kommenterat - 2010-10-06 / 13:08:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: