Rubrik.

2010-05-12 / 12:48:11
Ahh... det är så tyst. Siri sover. En timme har hon sovit nu... borde vakna lagom till 14:30.

Jag känner mig lite raslös faktiskt. Finns inte ens någon tvätt att tvätta. Tror jag tvättade 4 eller 5 maskiner igår. Hängde ut det, och så började det regna... så jävla typiskt. Men idag är det ett stålande väder iaf.

Gårdagen gick bra. F fick en jäävla massa paket. Herregud. Människan blev 29... trodde knappt man fick paket i den åldern mera. Det var full rulle här och alla for lagom tills Siri skulle sova vid 19:30-20:00. Hon somnade som en stock och sov heeela natten. Gnällde inte ens efter nappen. Frid för själen.

Stora barnen hade också "födelsedag". Dom fick en studsmatta av F's mamma. En sån där stor blå som alla jävlar har. Dom blev lyckliga och ser något fram emot helgen när dom har tänkt hoppa från morgon till kväll.

Imorgon blir Siri 11 månader. Så svårt att fatta vart tiden tagit vägen. Underbara lilla människa.

Nåja, ska bädda rent i ungarnas rum nu tror jag. Så har jag vips fyllt ännu en maskin tvätt. Jag gillar att tvätta. Men jag hatar att vika och sortera. Samma sak med diskmaskin. Jag fyller den gärna. Men jag hatar att tömma den. ... eh... logiskt, så borde det väl vara tvärtom?
Kommentarer!
Postat av: camilla

Jag är likadan med tvätt och disk :) På nåt vis jobbigare åt andra hållet haha.

Kommenterat - 2010-05-12 / 13:16:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: