Röjja.

2010-05-11 / 13:21:56
Jag har tagit en paus nu. Håller på att röjja sovrummet. Allt var bara inkastat. Tvätt och sånt. Och hälften för litet. Så jag har sorterat hela Siris byrå nu. Dammsugit, bäddat rent i både Siris och vår säng. Men nu sover hon sin tupplur så jag måsta pausa lite.

Har fått på en maskin tvätt också. Ska nog ta tag i toaletten näst. Dammsuga och tvätta golvet. Blir trött bara av att tänka på det...

Önskar att man vetat från början hur otroligt länge S kunde ha stl. 74. Och då började vi andvända dom rätt sent ändå. Tror hon var runt 7½ - 8 månader. Och dom passar perfekt fortfarande... 80 är på tok för stort. Och då står det 9-12 månader på den storleken. Och hon är en normal stor 11 månaders bebis, exakt på kurvan enligt både vikt och längd. Så man kan ju undra vad dom mäter dom där storlekarna på för mega-bebisar.

Nåja... Om man skulle ta tag i toaletten nu då... kanske.... ehhh.... jag drar mig...... fast det kan ju inte se för jävligt ut när vi får gäster ikväll *slå på fingrarna*. Nu, fan, nu går jag.
Kommentarer!
Postat av: Linda

Ja de är ganska ofattbart dessa storlekar, Elliot kan fortfarande ha vissa kläder i 80! Puss

Kommenterat - 2010-05-13 / 15:12:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: