Men aaaaaah.

2010-05-17 / 10:41:04
Måndag igen. Fyfan. F steg upp före mig, och när jag pallrade mig upp vid 10.00 så var det tomt här. Hm... på köksbordet hittar jag en nedklottrad lapp med tider och saker som "kontoutdrag", "hyresavtal" osv osv. Jag känner med en gång hur pulsen ökar och jag börjar bli uppretad.

AMSen skulle ringt förra veckan. Tror ni att någon jävel ringde? Svar NEJ. Som vaaaaaaaaaaaaaaaanligt!!!! Alla satans människor säger att dom ska ringa, men skiter i det. HUR JÄVLA MYCKET SKA MAN MÅSTA TJATA?! Man måste väl lita på folk när dom lovar att dom ska höra av sig. Speciellt när det handlar om en familjs ekonomiska överlevnad!?

Men iaf. Jag antar då att F fick i nerverna och ringde dit själv. Han pratade om det igår kväll. Och jag sitter här med en känsla av att jag kommer att bli förbannad igen när han kommer hem. För ingenting har hittills gått som det ska, och vi ska bara motarbetas HEEEELA JÄÄÄVLA TIDEN. Av ALLA.

F har inte fått pengar på 2½ månad. TVÅ OCH EN HALV MÅNAD! Men det är ju helt okej va? Någon som vill ha vår hög med räkningar?

Jag ser inget jävla slut på tunneln. Usch va trött jag blir. Jag vill inte att F ska komma hem, för jag vill inte bli sådär jävla arg. Igen. För fem-hundra-femtio-elfte-gången.

Och till på allt... så är det måndag. Fyfan. Jag hatar måndagar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: