Hallå?

2010-05-16 / 19:48:21
Finns det någon av er läsare som är 26+ här?

Vart går ni till tandläkaren?

Mamma mumlade något om att man kunde gå inom ÅHS ändå, någon som vet något om det? (Till ett dyrare pris än när man är under 26 då, men ändå lite billigare än att gå privat.)
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Jag tror det kan va svårt. Jag jobbar inom ÅHS och jag fick inte. Men nu väntar jag bebis så nu ha jag varit. Jag vet att vissa hälsotillstånd kan göra att man får gå före, men du måste ringa och höra om du hör dit. Annars kanske en läkare kan skriva remiss??? Det kan ju inte va bra i din sits att ha hål eller så. Men ring och kolla. Det är jätte svårt att få tider just nu då dom inte har personal alls. Men försök, så mycket billigare. Hoppas de löser sig. Kram

Kommenterat - 2010-05-16 / 21:14:12  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja jag kommer alltid att få gå inom ÅHS sen. Kommer att måste gå en gång i halvåret, pga. transplantationen och de immunsuppressiva medicinerna jag kommer att äta.



Men jag är bara 24 ännu. Jag frågade för min karls räkning :-P Nåja, han får ringa imorgon och höra. Just nu är det ju stört omöjligt att vår ekonomi ska tillåta privat tandvård. Det är ju såå sjuukt dyyrt!

Kommenterat - 2010-05-16 / 21:41:37
Postat av: Anonym

Ja ja går till snälla tandfen.. dyrt o bra men fördelen e atthon tar o söker ut från fpa så dras bort me en gång så minskar kraftigt me de..

Kommenterat - 2010-05-17 / 07:59:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: